GTA Polish Mods
Zobacz temat
 Drukuj temat
[WIP|GTA|BLENDER]FSR Tarpan Honker
Conrado967
i.imgur.com/P4Hbgr6.png

i.imgur.com/aZuVJ1l.jpg

i.imgur.com/JBxTw2Y.jpg
 
http://gtapolishmods.cba.pl
Lanser975
Bardzo ładnie się prezentuje Uśmiech Jak dla mnie baja Szeroki uśmiech
 
Conrado967
Odświerzam temat silnikiem Uśmiech.
Na razie polonezowskie 1.5/16 montowane z początku produkcji.

i.imgur.com/A9xtCK7l.png
i.imgur.com/zb5rIBSl.png
i.imgur.com/x4gJFPBl.png

Prawdopodobnie dla Honkera zrobię też diesla Andorie 4CT90.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
maurycy815
Konrad jaki to ma polycount? Generalnie klasa! Język
 
maury-gar.cba.pl
Conrado967
Samo auto ~50 tyś trójkątów. Przewiduje, że będzie jeszcze około 30 i koniec.

Silnik 17 tyś trójkątów Uśmiech. Jeszcze nie skończony na 100% więc jeszcze spokojnie 5 tyś dojdzie.

Po serii kolokwiów przed świętami, które mnie czekają wezmę się za kończenie. Mam sporo fotek więc będzie mi teraz lepiej niektóre szczegóły ogarnąć.

Chciałbym jeszcze zrobić wersje ambulans/towarową.

Połączony z grudzień 15 2016 20:31:19:
Komora silnika ogarnięta na 90%
i.imgur.com/yviSoGSl.png
i.imgur.com/XwTsGE0l.png

i.imgur.com/qhLBeQ8l.png


i.imgur.com/9qPymKOl.png

Edytowane przez Conrado967 dnia 15-12-2016 20:31
 
http://gtapolishmods.cba.pl
55TIGER39
*** stary konkretna robota.

Czekam na efekt końcowy po oteksturowaniu
img252.imageshack.us/img252/516/userbar2.jpg
i.imgur.com/WTrqmc2.gif
 
Conrado967
Ja też Z przymrużeniem oka

Połączony z grudzień 26 2016 22:47:50:
i.imgur.com/RdBOZlwl.png
i.imgur.com/r8xRkFxl.png
i.imgur.com/0u5LHMrl.png
i.imgur.com/9sJpKorl.png

imgur.com/MCibNRi.png

Model pierwszej wersji ukończony na 95%... Byłbym już teksturował... ale mam wielki problem z importem modelu do zmodelera :/. Jeśli ktoś zna solucje na ten problem to proszę o pomoc.

Połączony z grudzień 26 2016 23:14:58:
i.imgur.com/24hFHfXl.png
Uff zadziałało, chociaż trochę mam odwracania Z przymrużeniem oka...

Teksturujemy Szeroki uśmiech!
Edytowane przez Conrado967 dnia 26-12-2016 23:14
 
http://gtapolishmods.cba.pl
bajos
Polecam teksturowanie w Blenderze. Jak dobrze zaznaczysz seam edges to automatycznie rozłoży Ci uv i będzie można zrobić texture painting. Na ten problem ze Zmodem to polecam tak:
Włączyć backface culling i odwrócić odpowiednio normalne.
Później ustaw sobie origin każdego obiektu na środek układu współrzędnych i eksportuj do .obj

PS. Dlaczego nie używasz smooth shading? Żałamania robi się przez osnaczenie edges jako sharpi modyfikator Edge Split.
img.userbarz.com/82/16359.png
img.userbarz.com/4/600.png
img.userbarz.com/166/33066.png
img.userbarz.com/51/10193.jpg
 
Conrado967
Jak tylko otworzyłem Zmodelera to wróciłem do Blendera i tak teksturuje wszystko Uśmiech
Dzięki za porady Bajos, smootha używam wybiórczo, bo na karoserii mi się cienie walą, a wszelkie obłe i okrągłe elementy już daje w smoothie.

Aktualny postęp prac.
i.imgur.com/sK1OSEul.png
i.imgur.com/bIVCPbtl.png
i.imgur.com/UWMyElwl.png
 
http://gtapolishmods.cba.pl
Danekk
Oo zaczyna mi się podobać tak trzymaj. Szeroki uśmiech
 
Conrado967
Powoli do przodu. Model na ukończeniu, chociaż mam jeszcze chęć wykonania wersji z rurowymi zderzakami, Andorią oraz wersje z paką zamiast plastikowej nadstawki i plandeki.
i.imgur.com/ZF7Uwzll.png
i.imgur.com/0zYbZskl.png
i.imgur.com/NInGlz0l.png
i.imgur.com/OdqQmckl.png
i.imgur.com/yCGi9NLl.png
i.imgur.com/ZZm54Z2l.png
i.imgur.com/YKsEwwUl.png

103k trójkątów.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
Przejdź do forum: