GTA Polish Mods
Zobacz temat
 Drukuj temat
[Blender, LP] FSO Warszawa M20 1961
bajos
Witajcie,

Trzeba coś dodać. Widać forum trochę pada. Średnio Model robię specjalnie do mojego silnika gry i dla tego jest bardzo uproszczony i Low Poly (chociaż teraz to już raczej Medium Poly). Dlatego też proszę, na cienie czy kanty nie ma co narzekać, tak miało być. Model robię chyba od ostatniego czy przedostatniego dnia wakacji. Teraz przez tydzień czy jakoś nic nie robiłem, bo była sprawa z wypalaniem tekstur do ogarnięcia, już wiem jak i robię dalej. Więc zdjęcia:
imgur.com/4yjzDNz.png
imgur.com/RTnAInJ.png
imgur.com/pX7dIFY.png
img.userbarz.com/82/16359.png
img.userbarz.com/4/600.png
img.userbarz.com/166/33066.png
img.userbarz.com/51/10193.jpg
 
Conrado967
jak już chcesz iśc w stronę low poly to np.: grill bez problemu mogłeś zrobić przy pomocy alphy. Zawieszenie trochę odstaje szczegółowością od reszty pojazdu- też możesz je uprościć. Podpatrz jak to zrobili w GTA San Andreas.
Wyprostuj niektóre elementy linii nadwozia- np przedni błotnik wciąż jest trochę pofalowany :/.
Z ciekawości ile poly ma teraz model? Pokaż siatkę Z przymrużeniem oka.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
bajos
Model ma teraz 5.5k Faces. Dodałem zawieszenie z tyłu, most, zbiornik paliwa, wnętrze całkowicie, że nie ma żadnych prześwitów, kierownicę, zmianę biegów, liczniki, przyciski na desce. Dam zdjęcia jak skończę wnętrze w całości. Wtedy tylko teksturki i koniec.

Połączony z wrzesień 18 2016 19:44:10:
Troche wnętrza:
i.imgur.com/7a33lrh.png
i.imgur.com/JKEJlz0.png
i.imgur.com/RNrsZlB.png
i.imgur.com/dxzC3rE.png
i.imgur.com/wB8DNkR.png

Połączony z wrzesień 21 2016 20:02:42:
Prawie skończone wnętrze. Do zrobienia zostało lampka, osłona przeciwłoneczna, pedały, ścianki w bagażniku, wajcha od otwierania maski.
i.imgur.com/jNxl9QU.png
i.imgur.com/sEx9znv.png
i.imgur.com/KZmGdzk.png

Połączony z grudzień 18 2016 07:13:09:
Silnik:
i.imgur.com/DNicyP9.png
i.imgur.com/uqrHDfq.png
Oteksturowane detale, na razie nie wypalone ao i nie rozłożona tekstura modelu lowpoly.
i.imgur.com/zGEhKAN.png
i.imgur.com/oJHHLzM.png
Poprawiłem te reflektory co tak wszyscy narzekali.

Połączony z grudzień 18 2016 07:14:38:
PS. Teraz będę teksturował wnętrze.
Edytowane przez bajos dnia 18-12-2016 08:14
img.userbarz.com/82/16359.png
img.userbarz.com/4/600.png
img.userbarz.com/166/33066.png
img.userbarz.com/51/10193.jpg
 
Conrado967
Niby low poly, a rejestracja w 3d Z przymrużeniem oka

Ale dooobra, nie krytykuję już. Elegancko idzie.

Byłoby spoko gdyby trafiła też do jakiegoś GTA Uśmiech.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
bajos
Ten element ma dwie wersję, high poly (ta jest na screenach), która jest szczegółowa i na której maluję teksturę diffuse oraz wersję low poly, na której wypalę normalmap, ao, depth map i diffuse. Karoseria jest tylko w jednej wersji. Silnik jest robiony teraz hp, ale jak skończę uproszczę go o będzie lp. Wnętrze chyba w jednej wersji bo nie ma za bardzo na czym przyoszczędzić (jedynie fotele, ale czy się opłaca?).
img.userbarz.com/82/16359.png
img.userbarz.com/4/600.png
img.userbarz.com/166/33066.png
img.userbarz.com/51/10193.jpg
 
Przejdź do forum: