GTA Polish Mods
Zobacz temat
 Drukuj temat
[WIP|VC] Polonez borysewicz
WojskiRL
Efekt jesienniej słabej pogody oraz tęsknoty za klimatem VC, zostało zrobić uszkodzenia. Jak widać jest to polonez borysewicz low poly otexturowany czym popadnie z gta vc. Nigdy nie konwertowałem aut do gta, jak spróbowałem to mi nie wyszło. przekonwertuje ktoś to :-) (tylko jakoś porządnie a nie tak jak moje akwarium które kiedyś widziałem w san andreas :F)?

i.imgur.com/dSatGqB.jpg
 
55TIGER39
WojskiRL napisał(a):

Efekt jesienniej słabej pogody oraz tęsknoty za klimatem VC, zostało zrobić uszkodzenia. Jak widać jest to polonez borysewicz low poly otexturowany czym popadnie z gta vc. Nigdy nie konwertowałem aut do gta, jak spróbowałem to mi nie wyszło. przekonwertuje ktoś to :-) (tylko jakoś porządnie a nie tak jak moje akwarium które kiedyś widziałem w san andreas :F)?

i.imgur.com/dSatGqB.jpg


Ja je nawet mam XD Wtedy konwertowało się na odjeb,


Za to z twojego modelu też wyszło coś lepszego.

i.imgur.com/jEPgaiN.jpg
i.imgur.com/MVa2Tiw.jpg
i.imgur.com/yz0zBJH.jpg
i.imgur.com/Liwhufr.jpg
i.imgur.com/KJ90vU2.jpg
img252.imageshack.us/img252/516/userbar2.jpg
i.imgur.com/WTrqmc2.gif
 
SpiderMan
Ja mogę się nawet tym zająć. Bo umiem w miare konwertowac do GTA.
SpiderMan Studio YouTube user: spiderpawel
http://www.youtube.com/user/spiderpawel/
Konwersja, Konwert: Zmiana jednej formy danych komputerowych w inną formę, zmiana formatu pliku na taki, który może zostać odczytany przez program komputerowy inny niż ten, w którym został utworzony.
Konwertuje do tych gier:
Grand Theft Auto: [IV] . [San Andreas] . [Vice City] .[III ].
Euro Truck Simulator.
German Truck Simulator.
18 Wheels of Steel: [Across America] . [Pedal to the Metal] . [Convoy] . [Haulin] . [American long Haul] . [Hard Truck] .
 
www.youtube.com/user/spiderpawel
WojskiRL
Szukam kogoś kto to zrobi dobrze, a nie w miarę. Dasz radę? jak tak to w tym tygodniu podeślę auto.
 
SpiderMan
Postaram się jak najlepiej to wykonać ale nie obiecuje.
SpiderMan Studio YouTube user: spiderpawel
http://www.youtube.com/user/spiderpawel/
Konwersja, Konwert: Zmiana jednej formy danych komputerowych w inną formę, zmiana formatu pliku na taki, który może zostać odczytany przez program komputerowy inny niż ten, w którym został utworzony.
Konwertuje do tych gier:
Grand Theft Auto: [IV] . [San Andreas] . [Vice City] .[III ].
Euro Truck Simulator.
German Truck Simulator.
18 Wheels of Steel: [Across America] . [Pedal to the Metal] . [Convoy] . [Haulin] . [American long Haul] . [Hard Truck] .
 
www.youtube.com/user/spiderpawel
WojskiRL
Grunt żeby jeździł w grze, błędy sobie popoprawiam, wyślę Ci go dzisiaj.
 
SpiderMan
Pierwsze beta testy:
http://www.gg.pl/...-43-11.jpg
http://www.gg.pl/...-38-60.jpg
http://www.gg.pl/...-41-61.jpg
SpiderMan Studio YouTube user: spiderpawel
http://www.youtube.com/user/spiderpawel/
Konwersja, Konwert: Zmiana jednej formy danych komputerowych w inną formę, zmiana formatu pliku na taki, który może zostać odczytany przez program komputerowy inny niż ten, w którym został utworzony.
Konwertuje do tych gier:
Grand Theft Auto: [IV] . [San Andreas] . [Vice City] .[III ].
Euro Truck Simulator.
German Truck Simulator.
18 Wheels of Steel: [Across America] . [Pedal to the Metal] . [Convoy] . [Haulin] . [American long Haul] . [Hard Truck] .
 
www.youtube.com/user/spiderpawel
WojskiRL
Tak to wygląda w porównaniu do modelu Marfa:
i.imgur.com/gyIKWOQ.jpg
i.imgur.com/TITBS5a.jpg
i.imgur.com/exZYipi.jpg

Jak widać, nie wyszło to szczególnie fajnie, nie czuć klimatu VC a raczej biedę i słabe zdolności miodelarskie. Więc raczej nie będę kontynuował takiego modelowania.
Edytowane przez WojskiRL dnia 08-11-2016 14:10
 
Conrado967
Może do VC nie pasuje, ale w trójce na tle innych aut, modelowanych z myślą o low poly będzie wyglądał lepiej.

Teraz stawiasz auto, które miało być w jakości SA++ obok auta wymodelowanego w jakości VC. Rzuca się to w oczy, że jest różnica jakościowa. Porównaj z admirałem z VC, który jest tak samo brudny i kanciasty i ma tak samo mało szczegółów albo z mananą Uśmiech.

No i obniż auto, niech koła chowają się też w nadkolach.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
WojskiRL
Wiadomo, to nie jest finalna wersja ale nawet pośród aut z VC jakoś łyso wygląda ten mój modelik Język

Połączony z listopad 12 2016 17:28:18:
Postanowiłem udostępnić pierwszą wersję Poloneza. Brakuje jeszcze tablicy rejestracyjnej z przodu i parę mniejszych rzeczy (lusterko wewnętrzne, kolory, elementy wyświetlane jako "extra" itp.)
i.imgur.com/h4fl2qf.jpg
imgur.com/aiY7a.jpg
https://drive.goo...VN0YjVrNmc

Połączony z grudzień 28 2016 14:19:24:
Nie wiem czy ktokolwiek ściągnął poprzedniego Borewicza ale powstała nowa wersja z elementami extra i innymi drobiazgami (przednia rejestracja, znaczek na klapie, poprawiona tylna szyba):
i.imgur.com/laX1jzj.jpg

https://drive.goo...0Z0OTV1YlU

Jak macie jakieś realne pomysły na elementy extra to piszcie, ja zastanawiałem się nad brązowymi fotelami Uśmiech, może w następnej wersji...
Edytowane przez Conrado967 dnia 28-12-2016 21:06
 
Conrado967
Może wlot na masce, lub żaluzja na tylną szybę Z przymrużeniem oka
 
http://gtapolishmods.cba.pl
WojskiRL
Dzięki za poprawę posta Z przymrużeniem oka, bo z tego co widzę to użytkownicy nie mogą edytować połączonych postów (?)
Żaluzja i wlot byłyby fajne ale nie wiem czy można zrobić tak, żeby to był wspólny element z maską/klapą.
 
Conrado967
Mogli edytować tylko ~4h po jego napisaniu. Teraz wydłużyłem ten czas do 4 dni Uśmiech.

No tak, z tymi extra może być problem. Więc extra mogą być lampy- okrągłe i kwadratowe lub co mi się wydaje ciekawsze, zrób jako ekstra 3 szybkę z tyłu auta- będziesz miał akwarium i borka w jednym Szeroki uśmiech!
Edytowane przez Conrado967 dnia 30-12-2016 19:10
 
http://gtapolishmods.cba.pl
WojskiRL
Miałem taki sam pomysł, ale nie wiem czy to jest wykonalne żeby zawsze wyświetlało element extra (światła). Kombinowałem z kwadratowymi światłami na texturze grilla - płaskimi, a okrągłe jako extra. Działało, ale płaskie kwadraty słabo wyglądają.
Tak samo myślałem o akwariowym słupku C, trochę dużo z tym roboty, no i może wyjść słabo jak borewiczowy wlot (jako extra) będzie prześwitywał z metalowym kawałkiem nadwozia dzielącym tylne drzwi od okna akwarium ;f
 
Conrado967
Do świateł idzie dać, że jedne są wyświetlane zawsze, a drugie zakrywają je tylko gdy są.

Może tym samym sposobem by się dało zrobić ten słupek. Defaultowo byłoby tam okno, ale delikatnie wgłębione. Jako ekstra dać blache z plastikowym wlotem, tak aby się licowało z nadwoziem, ale nie pokrywało z szybką, bo będzie świrować z prześwitywaniem.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
WojskiRL
Coś tam pododawałem Uśmiech
i.imgur.com/6kqnLSm.png
i.imgur.com/ywjA2PQ.jpg
i.imgur.com/Va4IIlE.jpg

https://drive.google.com/open?id=0B5nAgQCrarW9aXI0d0Z0OTV1YlU
 
Majster
Wojski, aż pachnie GTA VC twórz dalej warto, już od dawna brakowało takiego modelu który powraca do modelingu z korzeni, można się cofnąć dzięki niemu kilka lat do tylu kiedy takie modele były perełkami Z przymrużeniem oka twórz go dalej bo warto Uśmiech
 
WojskiRL
Zespawnowało mi jakiegoś wybrakowanego Poloneza bez tylnych drzwi ;f
i.imgur.com/3S19m50.jpg
 
Conrado967
Fajny bug Szeroki uśmiech!

Próbuj dalej, może przyklei się do niego też spojler na klapie i wlot na masce Z przymrużeniem oka.
 
http://gtapolishmods.cba.pl
WojskiRL
Właśnie wczoraj pojeździłem trochę po mapie i znalazłem takiego z elementami o których mówisz, w dodatku cały czas wyświetla brązowe wnętrze ;d
i.imgur.com/kwju5jU.jpg
i.imgur.com/46F18I6.jpg
i.imgur.com/nYvS7Qy.png

https://drive.google.com/open?id=0B5nAgQCrarW9ZzZ4NXAxZkIzeHc

więcej Polonezów nie robię, następny będzie żuk, ale nie z gąsienicami (pozdrowienia dla PCHteam Szeroki uśmiech).
 
Przejdź do forum: