Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
Prace zaczęły się właściwie już 20.09.16, ale nastąpiła długa przerwa. Projekt zaczynał odchodzić w zapomnienie , ale wrócił Marf i coś tam drgnęło(w postaci silnika).
Co do ilości poly to jakaś masakra.
Model L0 to ~ 462k, a L1 ~ 262k.
Znowu spore opóźnienie, ale teraz jest bliżej niż dalej.
W GTA 4 pojawił się duży problem. Eksport modelu w pierwotnej postaci(L0,L1 i elementy ekstra) trwa w nieskończoność). Działa eksport albo tylko L0 albo L1. L0 w grze nie działa(błędy przy próbie spawnowania), więc zostaje L1, które też czasem powoduje wywalanie do pulpitu. Ewidentnie gra nie radzi sobie z tym, więc wersji do GTA 4 nie będzie. Przynajmniej przypomniałem sobie jak fajne są uszkodzenia pojazdów w niej. Parę fotek do porównania z wersją do GTA 5:
W GTA 5 wszystko działa, ale też są małe problemy. Naklejki pozostają na miejscu nawet po wybuchu auta(w gta4 znikały razem z szybami), a w wersji milicyjnej czasem można wejść do środka auta przez zamknięte drzwi. Nie wiem co to powoduje, bo to właściwie ten sam model. Do elementów losowych dołączyła chromowana nakładka w przednim pasie. Auto posiada też działające wycieraczki. Do zrobienia pozostaje dodanie nowych elementów tuningu. Nie będzie to taki kombajn jak u niektórych, ale zawsze coś. Na razie auta posiadają statyczne rejestracje, ale można zmienić na te losowe z gry - zmienić?
Grill i dach rzeczywiście są za bardzo pochylone, ale nie jest to aż tak widoczne. Każdy kto zna Fiata na wylot, mógłby pewnie wypisać całą listę niezgodności, ale ogólnie nie jest źle(chyba;-).
Mazur daj do sb konkakt jakiś na priv fb lub gg podeślę ci wersje piórka 125p porównasz sobie. a i bym zapomniał są w nim twoje części użyte. a w swoim licznik popraw za mocno wystaje.
Po długim okresie przestoju wypada dokończyć robotę;-)
Doszło parę części do tuningu. Miałem z tym trochę problemu, ale z pomocą przyszedł Darewnoo, za co mu bardzo dziękuje.
Po testach wygląda na to, że wszystko działa jak należy.
We wtorek wyszedł kolejny patch i poczekam z wydaniem Fiata do ukazania się kompatybilnego ScriptHookV.
To zależy od wolnego czasu. Do auta można dodać sporo części(zderzaki, silniki, koła), ale wolę teraz wydać to co jest. Z czegoś nowego to po głowie od dłuższego czasu chodzi mi Warszawa 210...