GTA Polish Mods
Zobacz temat
 Drukuj temat
[WIP|GTA SA|MegaPolandPack
GTAPOLAND
Witam potrzebuję pomocy, otóż tworzę swoją paczkę, a raczej poprawiam paczkę Polskich modów do GTA SA Z przymrużeniem oka. Ta paczka o tej samej nazwie już kiedyś krążyła po sieci, ale teraz już nigdzie jej nie znajdziecie, strona na której była wrzucona upadła. Dobra do rzeczy, potrzebuję pomocy, potrzebuję aby ktoś wymodelował taką latarnię uliczną jak jest na poniższym obrazku, do GTA SA, najlepiej za darmo, żeby wyglądała dobrze a nie jak zabawka i żeby pasowała do grafiki GTA SA, oraz tak skonstruowana aby ją można było normalnie zamienić za lampę uliczną i nie będzie z nią żadnych błędów. Potrzebuję tak że abyście pobrali z podanych poniżej linków Fiata Multiplę, Ducato, oraz VW T4 Trucka, i zmienili im modele tak, aby te samochody po wgraniu do GTA SA były roztrzaskane, porozwalane, tak jak np. glendale w lesie GTA SA i żeby nie można ich było naprawić w lakierni. Poniżej tak że malutki króciutki filmik pokazujący dźwięk malucha nad którym pracowałem. Z przymrużeniem oka
Latarnia, chodzi o tą betonową z otworami: http://photobucke...anBn/?ref=
Multipla: http://www.gamemo...mpers.html
Ducato: http://www.gtains...kip-otosu/
VW T4 Truck http://www.gamemo...er-v2.html

Uszkodzić je, możecie dodać jakieś ślady rdzy, usunąć jakiś zderzak czy maskę, tekstury możecie też trochę zniszczyć tak aby te auta nie zajmowały bóg wie ile MB. Uśmiech

Tutaj filmik YouTube Video
 
Conrado967
Pewnie olejesz mój post i moje rady, ale co mi tam...
Przechodziłem przez to samo jakieś 10 lat temu i wierz mi, że to nie tędy droga żeby robić "poważne mody" jak Ty to określasz. Jeśli samemu nie weźmiesz się za modelowanie 3d to nic nie ugrasz, a wystawisz się tylko na drwiny.

Może to co powiem będzie Ci nie w smak , ale to co robisz teraz to cienizna, paczka modyfikacji, kilka zmienionych tekstur i handlingów.
Ja też tak zaczynałem i szkoda tylko czasu który na to zmarnowałem, a modelowania zacząłem się uczyć w momencie kiedy było na to coraz mniej czasu.

Skup się lepiej na nauce modelowania, zacznij od budynków, czy właśnie takiej prostej latarni, ogarnij strukturę plików, które chcesz podmienić i rób na wzór.
To ostatecznie nie jest takie trudne, ale nikt Ci w tym nie pomoże, bo to trochę strata czasu- widząc Twoje aktualne podejście do tematu.

Kiedy pokażesz własne zaangażowanie w ten mod - i nie mówię tutaj o podmianie tekstur w menu, bo to można tak na prawdę wykonać w 2 minuty, ale np na początek jakaś wymodelowana od zera ulica, z Twoimi modelami, teksturami i konwertem do gry to łatwiej będzie Ci znaleźć kogoś do pomocy - z tym, że wtedy już nie będziesz miał takich problemów jak przerobienie jakiegoś auta Z przymrużeniem oka.

Modelowanie nie jest oczywiście proste, nie będzie wychodzić, ale nie poddawaj się szybko, tak samo konwertowanie do gry. Działaj!
 
http://gtapolishmods.cba.pl
Tricko
Siemka.

Miałem dokładnie taki sam okres w życiu, to samo zacięcie do stworzenia GTA Poland a myślę, że i nie tylko ja. Takich projektów mniejszych bądź większych była cała masa. Zaczynając od tych do których był sam pomysł kończąc na tych zaczętych typu: GTA Poland Reality, GTA Silesia, GTA Poland (które jeszcze jest nie do końca jest porzucone), GTA Cookle City. No i zgadnij co się stało z nimi? -Upadły... a dlaczego? Bo nie liczą się słowa a czyny, bo każdy laik myśli, że zrobienie takiego czegoś to parę godzin przed komputerem, że to wszystko będzie łatwe i przyjemne ale tak nie jest. Każdy kto wsiąknie w to, po czasie orientuje się, że to nie dla niego, nie dla jego nerwów, szkoda mu czasu, odechciewa mu się i co wtedy? Projekt upada, team się rozchodzi, każdy idzie w inną strone i po projekcie zostają liczne tematy na forum, wiele obiecujących trailerów na YouTube i czasem nie liczne pozostałości w postaci wydanych pojedynczych modeli.
W czasie gdy pierwsze projekty się rodziły to było coś, każdy im kibicował, z niecierpliwością czekał na coś w rodzaju dema a teraz w roku 2017 gdy widzę, że zaczyna się kolejny to nie obraź się ale trochę mi się śmiać chce. Może byłoby lepiej gdyby Twój zespół miał więcej ludzi, i tak żeby każdy się znał na tym co ma robić.. a u Ciebie.. nie dość, że z tego co widzę, jesteś sam to i jeszcze nie masz pojęcia jak się edytuje modele.. Uwierz, że w tamtych teamach co podałem wyżej było po kilka osób a można powiedzieć, że znały się na rzeczy i jak widać niestety nie wypaliło a co dopiero powiedzieć o projekcie w którym jesteś sam. A kolejna sprawa to rok 2017. Owszem GTA SA do tej pory jest grywalne ale żebyś znalazł chętnych do grania na swoim modpacku to nie te czasy.
Nie odbierz tego jako hejt ale jako rady od osób które przez to samo przechodziły bądź na żywo śledziły inne osoby. Proponuję się wziąć za edycje pojedydnczych modeli takich jak ten Maluch i jego oryginalny sound. Takie projekty będę propsował i w miarę możliwości jak coś służę radą. Uśmiech
bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~szostka/maluch/sygnatura.gif
 
GTAPOLAND
Conrado967 napisał(a):

Pewnie olejesz mój post i moje rady, ale co mi tam...
Przechodziłem przez to samo jakieś 10 lat temu i wierz mi, że to nie tędy droga żeby robić "poważne mody" jak Ty to określasz. Jeśli samemu nie weźmiesz się za modelowanie 3d to nic nie ugrasz, a wystawisz się tylko na drwiny.

Może to co powiem będzie Ci nie w smak , ale to co robisz teraz to cienizna, paczka modyfikacji, kilka zmienionych tekstur i handlingów.
Ja też tak zaczynałem i szkoda tylko czasu który na to zmarnowałem, a modelowania zacząłem się uczyć w momencie kiedy było na to coraz mniej czasu.

Skup się lepiej na nauce modelowania, zacznij od budynków, czy właśnie takiej prostej latarni, ogarnij strukturę plików, które chcesz podmienić i rób na wzór.
To ostatecznie nie jest takie trudne, ale nikt Ci w tym nie pomoże, bo to trochę strata czasu- widząc Twoje aktualne podejście do tematu.

Kiedy pokażesz własne zaangażowanie w ten mod - i nie mówię tutaj o podmianie tekstur w menu, bo to można tak na prawdę wykonać w 2 minuty, ale np na początek jakaś wymodelowana od zera ulica, z Twoimi modelami, teksturami i konwertem do gry to łatwiej będzie Ci znaleźć kogoś do pomocy - z tym, że wtedy już nie będziesz miał takich problemów jak przerobienie jakiegoś auta Z przymrużeniem oka.

Modelowanie nie jest oczywiście proste, nie będzie wychodzić, ale nie poddawaj się szybko, tak samo konwertowanie do gry. Działaj!


Rozumiem, ale niestety nie mam czasu ani zajawki na modelowanie, a moja paczka jest już w 90% skończona, i nie ma w niej kilka podmienionych tekstur, są podmienione prawie wszystkie tekstury na Polskie, wszystkie reklamy na sklepach i budynkach i bilbordy są podmienione a Polskie, pojazdy posiadają odpowiedni dźwięk np. maluchy mają dźwięk malucha a nie bmw. Skoro nikt mi tu nie pomoże to ok, sam skończę paczkę, zrobiłem dużo przeróbek, sami będziecie widzieć że ta moja paczka jednak jest lepsza od innych tym podobnych, a na drwiny się nie wystawie, bo ludzie już zacierają ręce aż to wyjdzie Uśmiech Może jednak znajdzie się ktoś kto mi przerobi te auta?
 
darewnoo
GTAPOLAND napisał(a):

Fiata Multiplę


A co z uzyskaniem zgody? Bo na przykład Multiplę zlecił Zymku z Polski, a wykonał ją Lazlow. I z tego co wiem, Zymku nie chętnie wydaje jakiekolwiek pozwolenia...
 
http://www.mods.darewnoo.pl/
GTAPOLAND
darewnoo napisał(a):

GTAPOLAND napisał(a):

Fiata Multiplę


A co z uzyskaniem zgody? Bo na przykład Multiplę zlecił Zymku z Polski, a wykonał ją Lazlow. I z tego co wiem, Zymku nie chętnie wydaje jakiekolwiek pozwolenia...


Dobrze w takim razie nic nie przerabiamy.
 
Przejdź do forum: