Niedawno wyciekł dziennik błędów, który zawiera 150 stron opisujących jak GTA V sprawuje się na komputerach osobistych. Testy były prowadzone od kwietnia 2009 do sierpnia 2013 roku, a te które dotyczą GTA V pochodzą z początków czerwca 2012r.
Dokument zawiera ponad: 170 błędów, które wynikły podczas tworzenia GTA V na PC, liczne notatki o wsparciu DX11, ustawienia pogody, wzmiankę o przełączniku "lastgen" i błędach związanych z testami na 64-bitowych systemach.
Dziennik zawiera daty każdego buildu i terminów wewnętrznych Rockstara, które poprzedzały publiczne pokazy GTA V. Można odnaleźć tam również adnotacje od programistów Rockstara (np. Robert Schmitz'a lub Kenneth Ross).
Plik wyciekł 23 września 2013 i krążył w tajemnicy po forach związanych z tematyką GTA. Dopiero neidawno został umieszczony na publicznym dysku Google, który niestety już wygasł, ale udało się zachować kilka screenów przedstawiających m.in: 64- i 32- bitowe wersje gry, odniesienia do DirectX11, efektu dymu.
Wzmianka o dymie z efektem bloomu.
Notatki deweloperów Rockstar.
Adnotacje do niepoprawnego działania 64-bitowej wersji...
... i 32-bitowej.
Odniesienia do przełącznika "lastgen".
Notatki.
Wiemy już na pewno, że V trafi na PC, ale kiedy? Są plotki, iż może to być już w marcu 2014 roku. 13 stycznia tego roku brazylijski, detaliczny sprzedawca gier w postaci cyfrowej- Thiago Diniz, twierdzi, że nie widzi przeszkód aby GTA V zostało wydane na PC już 12 marca 2014. Thiago dodaje, ze na PC trafi wersja z poprawkami, które już zostały dodane na konsolach.
Kolejnym potwierdzeniem tej informacji jest to, że reprezentant niemieckiego Amazonu podczas rozmowy z klientem poprzez czat obsługi klienta podał również tą samą datę co Thiago Diniz.
Perspektywa rozgrywki w Los Santos przy jeszcze piękniejszej i płynniejszej rozgrywce jest kusząca, ale niestety musimy trochę na nią poczekać mając cały czas nadzieje, że marcowa data premiery jest realna.
Źródło:pcgamer.com