GTA Polish Mods
Reklama
Polskie Koło Sieciowe GTA

Modyfikacje do gier...

GTA Big Day Mod

Desert Storm =DS= VC-MP & LU & SA-MP

Statystyki reklamowe
Powitanie
Witaj na stronie poświęconej modyfikacjom dodającym polskie akcenty w grach serii Grand Theft Auto.
Ostatnio poruszane tematy
  Temat Wyświetleń Odpowiedzi Ostatni post
[WIP|VC] Fiat 126p
Polska myśl techniczna
64 1 Conrado967
17-09-2017 09:37
[WIP|VC] Fiat 125p
Polska myśl techniczna
1600 24 WojskiRL
13-09-2017 14:29
[WIP|VC] Polonez borysewicz
Polska myśl techniczna
2610 25 WojskiRL
25-08-2017 18:13
[ZM2] [GTA SA/EM4] [W.I.P] ...
Polska myśl techniczna
167 0 Tricko
19-08-2017 18:42
[WIP|GTA SA|MegaPolandPack
Modyfikacje
417 5 GTAPOLAND
15-08-2017 14:25
TakeTwo wycofuje się z blokowania modów!
Take-Two Interactive zmienia zdanie co do modyfikacji GTA V. Po rozmowach z Rockar Games zostało wydane oświadczenie w którym możemy się dowiedzieć na co pozwala T2 w kwestii modyfikowania GTA.



Rockstar Games wierzy w rozsądną kreatywność fanów i chce, aby twórcy pokazywali swoją pasję do naszych gier. Po rozmowach z Take-Two uzgodniliśmy, że nie będą podejmowane żadne działania prawne przeciwko projektom osób postronnych dotyczących PC-towych wydań gier Rockstara, które są przeznaczone dla singleplayera, niekomercyjne i respektują prawa własności intelektualnej.
~Rockstar Games

Tym samym OpenIV znów będzie aktualizowany, a także wyłaniają się prawdziwe intencje firmy z Nowego Jorku. Chodziło oczywiście o blokowanie modów do multiplayera i uniemożliwienie oszukiwania w tym trybie rozgrywki. Dlatego OpenIV dostał nową łatkę, ważącą ~20MB, która blokuje możliwości ingerencji w multiplayer.
To świetna wiadomość nie tylko dla graczy, ale i samego studia i całej serii. Od czasu ogłoszenia blokady OpenIV seria GTA zbierała negatywne opinie i oceny na wszystkich znaczących serwisach o grach. Np na Steamie ostatnio gra zebrała "przytłaczająco negatywne" opinie.


Źródło: Rockstar Games.
Koniec modów do GTA?!


Smutna wiadomość od twórców OpenIV. Take-Two rozpoczął prawne banowanie programów, które mają możliwość ingerencji w silnik gry. Studio odpowiedzialne za m.in. serie gier Grand Theft Auto wystosowało 5 czerwca list do autorów programu OpenIV w którym zmuszają ich do zaprzestania rozwijania edytora.
Całą sytuacje opisał lider projektu OpenIVGooD-NTS zaczynając od słów:

Baliśmy się, że ten dzień w końcu nadejdzie... I w końcu jest. Dzień, w którym mody do GTA stały się nielegalne.

Dalej opisuje kontakt z przedstawicielami Take-Two, który obwinia program OpenIV jako możliwość łamania praw autorskich Take-Two.

Rezygnacja z rozwijania programu i przyznania tym samym racji studiu była ciężka dla jego twórców. Ostatecznie uznali, że zbyt wiele ryzykują w procesie sądowym, poświęcając czas i pieniądze, a ostateczny wynik może nie zmienić decyzji Take-Two.

Cały wątek dostępny na GTAForums .

Takie postępowanie można byłoby zrozumieć gdyby twórcy OpenIV umożliwiali ingerencje w rozgrywkę multiplayer, jednak istnieją już zabezpieczenia w GTA Online, które banują użytkowników próbujących zagrać z zainstalowanymi modyfikacjami. Czy czeka nas otwarta wojna z Take-Two, które będzie chciało całkowitego zaprzestania rozwijania modów do GTA? Czas pokaże. Seria GTA jak i samo studio Take-Two może na tym sporo stracić.


Źródło: GTAForums .
Najbardziej innowacyjny mod do GTA V
Są różne modyfikacje do GTA. Mniejsze, dające dobrą zabawę na kilka-kilkanaście godzin, są też większe total conversions zmieniające diametralnie grę, ale takiego modu jak ten, najprawdopodobniej jeszcze nie uświadczyliśmy.
Znany nam darewnoo, któremu zawdzięczamy serie Polonezów Plus do GTA IV znów odrobił kawał dobrej roboty z dodatkową współpracą Mazura1133 oraz Lazlow555.



Modyfikacja będąca w rzeczy samej Add-On'em, dodaje do gry Daewoo-FSO Polonez Cargo Plus Ambulans, który jednak jest jedynie bazą do pozostałych wersji nadwoziowych, których jest aż 7 (hatchback, sedan, pick-up, kombi, coupe, cabrio, van), a więc mamy do dyspozycji Caro, Atu, Trucka czy też Cargo, ale dostępne są również wersje prototypowe (np. Kombi w wersji "studyjnej") czy nieistniejące w rzeczywistości wersje coupe lub cabrio. Mało tego! Możemy dowolnie modyfikować wybraną wersje nadwoziową i przykładowo Poloneza Kombi Plus "zminusować" wymieniając zderzaki, tylną klape itd. Takich części, które możemy zmienić mamy aż 225 (zderzaki, dokładki orciari oraz inne bodykity, maski, wloty powietrza, atrapy, wnętrza, silniki i wiele więcej), a jeszcze do tego 21 typów felg (aluminiowych i kołpaków) jakie można było spotkać na fabrycznych Polonezach (OZ, Rial, itp). Warto też wspomnieć o 25 okleinach w jakości 4k, a także o działających polskich rejestracjach.




Modele aut są w świetnej jakości, zarówno szczegółowości modelu jak i tekstur. Nie łatwo dopatrzeć się jakichś uchybień. Modyfikacja bazuje na Polonezach Plus wymodelowanych przez lazlow555, poprawionych przez darewnoo, "minusowe" elementy nadwozia, silnik Rover, wnętrze, pakiet Orciari oraz 6 alufelg wykonał Mazur1133, którego zaś Polonezy bazowały na modelach Caro i Atu Marfa. Nad całością przedsięwzięcia czuwał darewnoo, który dokonał konwersji, zaprogramował to wszystko by w GTA wyglądało jak należy, a także zadbał m.in o każdy szczegół jak np. odpowiednia paleta kolorów czy dobrej jakości tekstury.



Można mieć różne zdanie o modyfikacjach, można też nie lubić akurat Polonezów, niektórzy mogą się czepiać gorszych szczegółów w powyższych modelach aut, ale należy docenić 4 miesiące pracy jakie poświęcili wspomniani autorzy modyfikacji. Pogratulować zawzięcia i pieczołowitości wykonania, bo bez nich nie byłoby tak potężnego modu.



Otwórz w nowej karcie aby powiększyć.


Pod tym linkiem znajduje się oficjalna prezentacja modyfikacji

Niesamowite prawda? Ciężko będzie przebić darewnoo z tą modyfikacją.

Zapraszam do pobrania i życzę świetnej zabawy!
Żuk od którego wszystko się zaczęło...
Wykonanie tego modelu Żuka przez Marfa w 2009 roku prawdopodobnie zapoczątkowało wielki hype na modelowanie tego dostawczaka do GTA. Powstało kilka projektów, z których do końca dopięte zostały nieliczne. Wśród nich m.in.: Żuk Maurycego z naszego portalu lub średnio udany konwert Żuka Zdzicha z Mafii.
Powodem tej gorączki było nieudostępnienie tego modelu do powszechnego użytku.
Po 7 latach Spiderman uzyskał długo wyczekiwaną zgodę na konwersje Żuka do GTA i tak oto trafił za jego sprawą do San Andreas.




Żuk jest fachowo zoptymalizowany i stylizowany na inne auta z San Andreas, dzięki czemu pasuje do ogólnego klimatu pozostałych aut gry.

Zapraszam do pobrania Żuka A-07 z naszego downloadu!
Konwert polskiego kombajnu do do piątki
W ostatnim czasie powstał kolejny konwert do GTA V. Tym razem moder o nicku fantazer_rnd dokonał konwersji z San Andreas kombajnu FMŻ BIZON Z056 Super autorstwa Conrado967.
Niestety model posiada wiele błędów - te najbardziej rzucające się w oczy to uszkodzone lub źle nałożone tekstury oraz elementy kombajnu (extra sieczkarni i płachty pojawiającej się zamiast niej sa widoczne na raz). Także tylne koła nie skręcają i nie obracają się.
Autor konwersji jednak dołożył starań aby motowidła oraz ślimak w hederze obracały się, a także sam heder ma możliwość podnoszenia i opuszczania.
Mimo kilku wad modyfikacja jest warta instalacji gdyż w GTA V nie mamy do dyspozycji kombajnu żniwnego.





Syrenka Sport do GTA V!
Kolejna legenda polskiej motoryzacji trafiła do najnowszej części Grand Theft Auto.
Model prototypu Syreny Sport został wykonany przez DrabyPL, a za sprawą Mazur1133 trafił niegyś do GTA IV.
Teraz do Piątki skonwertował ją Spiderman.





Konwert nie jest idealny, posiada parę błędów takich jak niedopasowany handling czy źle dopasowana pozycja za kierownicą gracza, ale ogółem model sportowej Syrenki prezentuje się bardzo efektownie i warto go przetestować.
GTA Big Day - prace trwają!
W połowie lutego wyszła nowa wersja polskiego modu GTA Big Day, oznaczona numerkiem 0.45. To bardzo pocieszna wiadomość, że ktoś jeszcze tworzy prawdopodobnie największy polski total conversion mod do poczciwego Vice City :).
Co przynosi nowa wersja modu? Przede wszystkim to aktualizacja mapy, która dzięki Sabaru rozrosła się o nowe ulice. Pozostałe części miasta również uległy drobnym zmianom i powoli miasto się zapełnia budynkami i nowymi lokacjami. Fajnym updatem jest również działający sklep z bronią Zbocurguns.

W rozwinięciu newsa kilka screenów z gry, a sam mod można pobrać z naszego downloadu.



Jeśli chcecie dołączyć do teamu lub macie jakieś problemy z modem zapraszam na oficjalne forum GTA Big Day
GTA Liberty City Stories mobile!
Świetna wiadomość dla miłośników mobilnych edycji serii GTA. Liberty City Stories zostało wydane na iOS, a wkrótce powinniśmy się spodziewać jej ponownej premiery dla urządzeń Amazon Kindle oraz pracujących po kontrolą Androida.


(Kliknij aby zobaczyć trailer)


Źródło: Rockstar Games
Paczka transportowych Polonezów
Polonezy Plus od darewnoo oraz Lazlow555 powracają z serią dostawczych Polonezów opartych na nadbudowie Cargo. Inicjatorem i fundatorem tego przedsięwzięcia był Zymku, a efektem tej współpracy są:

Daewoo-FSO Polonez Cargo Plus





Daewoo-FSO Polonez Cargo Ambulans





Daewoo-FSO Polonez Bella Karawan





Daewoo-FSO Polonez Bella Bankowóz





Wszystkie trafiły do Grand Theft Auto IV, ale z czasem planowane są konwersje do V oraz starszych części GTA.
Polonezy stanowią świetne uzupełnienie gamy nadwoziowej polskich aut do GTA :).
Pierwsze polskie pojazdy do GTA V
Konwerterzy rozpracowali ostatecznie sposób na GTA V i są już tego owoce w postaci Polskiego Fiata 126p oraz supersamochodu Arrinery Hussarya'ii. Pierwsze polskie mody w Piątce to zasługa KAFAROSa za co mu chwała i niech tworzy dalej ;).

Fiat 126p





Arrinera Hussarya





Ciekawym dodatkiem jest także modyfikacje upodobniająca rejestracje do tych znanych z naszych ulic:





Mody znajdują się w naszym downloadzie :)!
Aktualnie online
· Nowi Użytkownicy:
Dzisiaj: 0 » Ostatnie 7 dni: 0 » Ostatnie 30 dni: 1
· Gości online:Użytkowników online: 0
· Witamy naszego najnowszego Użytkownika - Gta fan
· Wszystkich Użytkowników: 262
· Wszystkich Użytkowników, którzy odwiedzili nas dziś: 2
WojskiRL , SpiderMan
Nikt dziś nie obchodzi urodzin
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

GTAPOLAND
[off] 18-08-2017 17:48
Filmik z mojej amatorskiej polskiej paczki. https://www.youtu.
..CyXIfwqewc

GTAPOLAND
[off] 18-08-2017 17:47
Tricko, Łatwo mówić ale niestety musiałbym się trochę nauczyć w tym programie modelować, czyli siedzieć więcej przy kompie na co nie mam tyle czasu, ale już skonczyłem paczkę, link

WojskiRL
[off] 18-08-2017 17:25
Pomoże ktoś z plikami *.col w moich modelach do VC? Chciałbym zmniejszyć cień i obszar detekcji auta. Nie ogarniam zbytnio Coleditora, wiem że cień da się zmienić tylko w maxie

Tricko
[off] 15-08-2017 16:27
bo powstaną nie widzialne ściany w grze. A jak już by powstały to stwórz sobie nawet w Maxie z boxów coś na kształt tej lampy i z nich wygeneruj .col. Wtedy będzie gut

Tricko
[off] 15-08-2017 16:13
Ja też kiedyś nie potrafiłem modelować. I problemu już nie mam. Taką lampę bez problemu zrobisz w Sketchupie, to prosty w obsłudze program. Uważaj tylko żeby nie kopiować w nim elementów b

GTAPOLAND
[off] 15-08-2017 14:25
Tricko, Nie potrafię modelować, ale dobra trudno nie potrzebuje tak tej latarni.